3: (Brilman Bonusvraag):
Het TPACK-model benadrukt dat effectief onderwijs het snijpunt is van inhoud, didactiek en technologie. Een succesvolle integratie van deze drie elementen resulteert in een rijke, goed doordachte leerervaring voor studenten.
Opdracht:
- Draai aan de wielen: Draai aan drie afzonderlijke wielen, elk vertegenwoordigt één aspect van het TPACK-model: Inhoud, Technologie en Didactiek.
- Ontwerp een Les: Gebruik de drie elementen die je hebt gedraaid om een les te ontwerpen.
- Presenteer je Les: Presenteer je lesidee aan de andere docenten. Zorg ervoor dat je duidelijk maakt hoe elk aspect van het TPACK-model in je les is opgenomen.
- Feedback en Goedkeuring: De andere docenten beoordelen je les. Als de meerderheid het eens is dat je lesplan een effectieve integratie van Inhoud, Technologie en Didactiek laat zien, mag je nog een keer gooien.
6: (Bruggen bouwen):
Omdat je op vakje 6 bent gekomen mag je direct door naar vakje 7!
9: (Oldschool VS Newschool):
Wat een dilemma… jullie komen er maar niet uit, sla een beurt over.
14: (Professionaliseren):
Jij bent lekker bezig, je mag het aantal gegooide ogen met de dobbelsteen nog eens vooruit zetten!
18: (Tijd voor een pauze):
Het creatief reflecteren duurt wat langer dan verwacht, sla daarom een beurt over!
22: (Gevangen in een digitaal tijdperk):
Je zit vast… sla 2 beuren over.
23: (Dimitri Bonusvraag):
Soms loop ik door de gang en kan ik wel Huilon als ik zie dat ons onderwijs nog hetzelfde eruit ziet als 150 jaar geleden. Maar waar moet jij eigenlijk van huilon?
Mooi dat je zelfinzicht hebt, je mag een plaatjes je extra vooruit!
27: (Wat zijn dan de valkuilen?):
Overal valkuilen, wacht tot een medespeler je komt redden!
32: (Geen bereik):
Om de aandacht erbij te houden en verder te kunnen besluit je om een liedje HARDOP te zingen of te neuriën zodat Bas, Denise en Dimitri dit nummer herkennen!
(lukt dit niet moet je 5 beurten blijven zitten)
36: (Op jezelf):
Jij bent zelfstandig zeg! Volgens mij zou je heel goed Bas, Denise & Dimitri op een versnapering kunnen trakteren… daarna mag je 3 stappen verder
40: (Wanneer handel jij goed?):
Helaas ga 3 plaatsen terug, of koop 2 plaatsen erbij middels een gedicht die je voordraagt aan Bas, Denise en Dimitri
45: (Kleine stapjes zijn ook stapjes):
Af en toe moeten we ook een stapje terug doen om verder te kunnen, ga 2 stappen vooruit!
48: (De urgentie van Bas – Bonusvraag):
Bespreek vervolgens jullie persoonlijke muzieksmaak. Iedereen die ook van rock en metal houdt, mag 2 vakjes vooruit.
50: (Isolement of juist niet?):
Ohja je blijft natuurlijk wel 2 beurten hier zitten, je zit niet voor niets vastJe zit vast… sla 2 beurten over.
52: (Tijd om te veranderen?):
Helaas jouw onderwijs heeft de tand des tijds niet doorstaan… Start daarom weer helemaal opnieuw!
58: (Creatief / Creaniet):
Plaats je bedachte verhaal in Teams in het kanaal “58” Hierna mag je 3 stapjes verder!
59: (Sharing is Caring):
Je blijft 2 beurten zitten om te bedenken hoe jij nu verschil kan maken door meer te delen..
62: (Maar hoe sta jij erin?!):
Jij bent lekker bezig, je mag het aantal gegooide ogen met de dobbelsteen nog eens vooruit zetten!
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.